Film: Whiplash


Kendisini izleyip soluğu blogta aldım. Ne yorum yazsam bilemiyorum ama izlerken özellikle son kısımda resmen içinde yaşadım. O adrenalini, heyecanı hissettim elimde baget olsa masaya cama bir yerlere vurmadan rahat edemezdim bende kendimi sıkmakla yetindim. Ne desem boş izleyin izlettirin azmin zaferi!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap: Ekim 2018’de Neler Okudum?

Kitap: Haziran-Temmuz 2018'de Neler Okudum?

Kitap: Eylül 2018’de Neler Okudum?