Seda'nın Sporla İmtihanı Vol.4

Spor artık rutine binmişti aslında değişik olaylar olmuyordu can çekişlerim haricince ta ki cumartesi gidemeyip bugün (pazartesi) annemle beraber spora gidene kadar. Evet annemde haftanın üç günü sabahları gidiyor spor yapmaya ve yanında 3 tane daha aile ferdimiz bulunmakta... Adeta ailemizim spor salonu :D

İlk şoku hocamızın "Günaydın Hanımlaar" diyerek gelmesiyle yaşadım, kendimi biraz Seda Sayan programında hissetmedim değil. Sonra o ne kalabalık! Tüm bakırköyün ablaları teyzeleri gelmiş resmen kadınlar matinesi olmuş. Herkes birbirini tanıyor, çoluğunu çocuğunu konuşuyor. Hareket yapan hanım ablanın başında mutlaka aynı zamanda muhabbet ettiği bir abla eşlik ediyor. Şarkılarda bizim ıptıs dıptıs yabancı müzikleri değil. Türkçe kopkop şarkılar çalıyor. Teyzeler dans ederek spor aletlerine gidiyorlar. Arada bende nasibimi aldım tabi. Anneme ay senin kızın mı şöyle mi böyle mi soruları bitmek bilmedi. O kadar ki bir abla senin kızın hafta içi akşamları gelmiyor muydu? Anne!!! İran'lı bir ablamızın 17 yaşındaki kızı da artık spora gelecekmiş, benimle aynı günler. Tabi ki ay arkadaşlık edersiniz :) şirinliği yaşatıldı...

Pilates zordu gene çok zordu... Karın hareketlerinde patatesim, hoca geldi bir de doğru halini yaptırttı o nasıl yanma senin allahın yok mu kas dedim. İçimden tüm küfürleri sayarak dışarıdan ebru şallı nefeslerini ondan da çok vererek, acı çekerek, kıvranarak çabaladım.

Spor sonunda biz abimle tıpış tıpış evin yolunu tutarken bu sefer çay matinesi düzenlendi. Hocamız, biz 4 kişi ve arada değişen ablalarla beraber oturduk sohbet muhabbet. Kalkıp çayları filan ben koydum yani artık spor salonu baya benim evim oldu...

Arada mutsuz olduğumda annemlerle gitmeye karar verdim, resmen dur izle eğlen :)

He bu arada acayip yiyorum, haftaya 1 ay olacak ve ölçümler yapılacak. Kısacası bu hafta sıkı bir boğazımı tutma yoluna gitmeye karar verdim. Yoksa bende spora gidip kilo alanlardan olacağım :(

Yorumlar

  1. siten titriyo ya bi saattir monitör bozuldu sandım :SSSS:Sssss

    YanıtlaSil
  2. trollenecek bir bilog daha :DddddDDd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhah hoşgeldin canısı hoşgeldin her zaman beklerim :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kraliçe'nin Notaları | Serkan Gürkan, String Inspirations Quintet

Kitap: Eylül 2018’de Neler Okudum?