Seda'nın Sporla İmtihanı Vol.3

En son yazımın üstüne 2 kez daha gittim spora, peki neler oldu?

  • Fitness aletlerini kullanmaya başladım. 
  • Fitness aletlerinin bazılarından nefret ettim.
  • Kas yanmasının ne kadar iğrenç olduğunu fark ettim.
  • Pilateste bazı hareketleri yapamamamın utancını yaşamaya devam ettim.
  • Yürüme bandında yarım saatten fazla yürümenin ne kadar sıkıcı bir şey olduğunu düşünüp durdum.
  • Spora gitmeme rağmen öküz gibi yemeye devam ettim.
  • Spor günlerinin yaklaşmasıyla adeta pazartesi sendromu yaşamaya başladım.


Bir sonraki yazıya kadar olmasını umduklarım...

  • Yapamadığım hareketleri başarmak
  • Güle oynaya spora gitmek
  • Yediklerime dikkat edip sporun sonuçlarını görmeye başlamak

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kraliçe'nin Notaları | Serkan Gürkan, String Inspirations Quintet

Kitap: Eylül 2018’de Neler Okudum?