Kafamı Duvara Atma Sebeplerim

Madde 1. Sedacım olarak hitap edilmesi (öküzüm de yapmacık canım bile de ama sedacım deme)
Madde 2. Ödev, vize, final sorularıyla nefessiz bırakanlar (normal zamanda hal hatır sormayanların bu dönemlerde can ciğeri olduğum zamanlar tabi ki)
Madde 3. Herşeye trip atanlar
Madde 4. Hiç birşeyi beğenmeyen uyumsuz çıkıntılar
Madde 5. Bir olayı anlattığında (genelde hala anlatır vaziyetteyken atlayan) mutlaka ama mutlaka ben de de şöyle şöyle olmuştu diyen ben merkezciler
Madde 6. Birşey anlatırken başka yere bakan insanlar (sorma kardeşim o zaman)
Madde 7. Buluşulan ortamda hiçbir konuşmaya katılmayıp telefonuna gömülenler (evinde otur allah aşkına)
Madde 8. Tüm bunlara sinir olup kimseye tepkimi belli edemeyen ben

Yorumlar

  1. Madde 1 hariç hepsine yürekten katılıyor hatta madde 7ye 3-5 kere katılıyorum "Sedacım" :D
    Bir yerde okumuştum telefon zeka geriliği yapıyormuş :(
    Playlistini beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha Endercim çok teşekkür ediyorum. :D
      Telefon olayı baya üzücü...
      Deneme amaçlı yaptım listedekileri arttıracağım inşallah beğenmene sevindim.

      Sil
  2. 8.madde çok tatlı sedaa :D
    ayrıca Goodnight Moon'u favoriye aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah di mi zaten herşeyi kendime bağladım sorun benim :D
      Bak o şarkıyı bir de Melis Dağ'dan dinle güzel cover yapmış :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kraliçe'nin Notaları | Serkan Gürkan, String Inspirations Quintet

Kitap: Eylül 2018’de Neler Okudum?