Seda'nın Sporla İmtihanı Vol.1

2015'e fazla hızlı bir giriş yaptıktan sonra, abimin manevi ama daha çok maddi desteği ile hayatımda ilk kez bir spor salonuna yazılmış bulunmaktayım.

Sporla aram hiçbir zaman iyi olmadı, olamadı. Spora bakış açım yakın zamanlara kadar kilo vermek üzerine kuruluydu. Yani spor yapma amacım hep kilo vermek için olmuştu, hiç öyle aman sağlıklı yaşam, dinç vücut falan tınlamazdım. Spor yaptım dediğimde öyle koşma bile değil en büyük spor aktivitem Ataköy'de 2 tur yürümekti, bazen 3 ve 4'lere çıktığı olmuştur (baya nadir).

Gel gelelim işte abim sağolsun kendisi tek gitmemek için çok tatlı bir teklifle geldi buna da hayır dersem olmaz diye düşündüm ve fırsatı değerlendirdim. Bakalım ilk kez salı günü gidicem. Ölçüm falan filan bir şeyler yapacaklarmış ona göre program vericekmiş hocacağızımız. Umudum gün sonunda pertimim çıkmaması. Haftada 3 kez gitmek hedefimiz bakalım başarıya ulaşabilecek miyiz?

Dedim ki birde hiç spor yapmamış bir bünyenin yaşayacağı psikolojik ve fiziksel travmaları burada paylaşayım. Amacım aslında buraya yazarak pes etmememi sağlamak. Devam etmem dileğiyle...

Bir fotoğrafla bu yazıyı bitirecek olursam; tahmini olarak salı günü ben (temsili)


Yorumlar

  1. paylaş kesinlikle bekliyoruz :D. ne abiler var....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkuyorum Büşra... 😢😢 yok ya bizimki de kırk yılda bir işte 😃

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kraliçe'nin Notaları | Serkan Gürkan, String Inspirations Quintet

Kitap: Eylül 2018’de Neler Okudum?