Tek Başıma Ne Yapabilirim?


Aslında bu yazı tam olarak başlığı karşılamayacak. Yani aslında tek başıma yapmaktan hoşlandığım ve tek başıma yapmak istediğim bir kaç maddeden oluşacak :)

Tek başıma sinemaya gitmek.
Tam anlamıyla filme yoğunlaşmak için istiyorum bunu. Ne olursa olsun yanında bir insan olduğunda filme dair illa ki bir şeyler konuşuluyor ve aslında filmin içinden çıkılıyor.

Tek başıma adalara gitmek.
Buradaki asıl isteğim uzun bir vapur yolculuğunda tek başıma olmak. O denizin köpürmesini anlamamak istiyorum :( Mümkünse hafta içi ve adalar mevsimi olmayan bir zamanda gitmeliyim ki sessiz ve sakin olsun. Düşüncelerimle kendi benliğimle huzurla dolmak istiyorum. Adalar kısmına gelince de belki bisiklete binmek, manzarası bol banka oturup müzik dinlemek, kitap okumak... Şu an gözümde canlandı da atın beni adalara :(

Tek başıma tatile gitmek.
Evet tatil ve tek başıma! Kültür turu olur, deniz güneş tatili olur, keşke yurt dışı tatili olabilse mesela. Aklıma ne eserse onu yapmak için birebir bence. Yanındaki kişiyle illa ki uyum sorunları, karakter farklılıkları nedeniyle orta yolu bulma çabaları yüzünden yorucu oluyor. Tatili bırakın normal bir günde aylak aylak gezmek bile sorun olabiliyor. Ve genelde ben istediklerimi söyleyemeyen daha doğrusu karşı tarafa direkt uyum sağlayan "fark etmez" tipinde bir insan olduğumdan kaynaklanıyor.

Tek başıma kütüphaneye gitmek.
Bırakın beni kocaman, yüksek tavanlı bir kütüphaneye yaşayayım orada, ama bir isteğim olacak rahat bir koltuk. İstanbul'da böyle bir kütüphane bilen var mı? Bir de sarı ışıklı olsun, beyaz ışık ve kitabı yakıştıramıyorum, kabul biraz"cık" cinsim.

Yazı sonunda fark ettim ki bunlar benim yapmaktan hoşlandığım değil de yapmak istediğim ama hala yapmamış olduğum maddelerden oluşmuş :( Sanırım şimdilik bunlar yeter zaten tek başıma tatile gitmek biraz ütopya olmuş :(

Bu yazımda en çok ":(" ifadesini kullandığım yazım olma şerefine erişti!



Yorumlar

  1. Aa gerçekten harika şeyler!
    Ben tek başıma sinemaya gittim. Geç bir saatte gidip koltuğa gömülüp izlemek keyifli olmuştu :)
    Tek başına tatil ise hayalim. Zaten insanlarla uğraşmayı seven biri değilimdir...

    Beyaz ışık konusunda kesinlikle haklısın. Gözü yoruyor bir kere.
    Bu arada ben de hep kütüphaneye gidip saatlerce kod yazmak istemişimdir. Bu da böyle bir anımdı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinema olayını bende yakın bir zamanda gerçekleştireceğim inşallah ama bunun için güzel bir filmi beklemem gerekecek, ilk tek başıma sinemaya gitmemi bir olay gibi gerçekleştirmeliyim film efsane olmalı :D

      Beyaz ışık bence agresifleştiriyor insanı mis gibi sarı loş ışık varken.. Kod yazabilen insanın hali bir başka tabi -_-

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kraliçe'nin Notaları | Serkan Gürkan, String Inspirations Quintet

Kitap: Eylül 2018’de Neler Okudum?