Ben çocukken kar

Ben küçük bir velet iken devamlı düşerek okula gider iken kışlar daha bir soğuk geçerdi. Bol bol da kar yağardı. Ama bizim hiç yağmadan okulumuz tatil olmadı :( Kar yağdığı zamanlar çorabımı ve kırmızı balıkçı yaka bodymi yatmadan giyerdim sabah üşümemek için. Annem önceden kalkıp üniformamı kaloriferin üstüne koyardı. Kalkınca ilk işim cama yapışmak olurdu. Eğer çok fazla kar varsa hemen sabah haberlerini açardık tatil olur mu acaba diye, çoğunlukla olmazdı. Annemde hiç kızım soğuk gitme demezdi benim de sormak aklıma gelmezdi tıpış tıpış okula gider öğleden sonra okullar tatil edilir eve dönerdik. En güzeli tatili öğrendikten sonra okulda oynanan kartopu savaşlarıydı tabi ne güzeldi o günler dönebilsek ya :(

Yorumlar

  1. Herşeyin daha güzel olduğu zamanlar, çocukluk :)
    "Annem önceden kalkıp üniformamı kaloriferin üstüne koyardı." Bu annemin en takdir ettiğim hareketiydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem yapmasa da bazen kendim o uygulamayı sürdürüyorum garip bir mutluluk veriyor :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kraliçe'nin Notaları | Serkan Gürkan, String Inspirations Quintet

Kitap: Eylül 2018’de Neler Okudum?