Film: The Great Gatsby

Evet, evet bu mükemmel filmi ne yazık ki yeni izleme fırsatı buldum. Son zamanlarda sinema sektörüne yönelik umudumu yitirmişken (devamlı aynı olayların üzerinde dönüp duran film konuları) kendimi görüntülerin, oyuncuların ve özellikle müziklerin büyüsüne kaptırarak büyük bir zevkle izledim. Leonardo Dicaprio'u tabi ki çoğumuz ayıla bayıla izliyoruz. Çocukluğumuzun aşkı kendisi, fakat oyunculuğu burada o kadar iyiydi ki şaşırttı açıkçası. Ama filme yönelik yapabileceğim en dikkatimi çeken nokta müzikleri oldu. İlk başta çok adapte olamadım açıkçası müzikler yeni dönemden bilinmesine rağmen eski dönemde geçen filmde kullanılınca bir dengesizlik yaratmıyor değildi ama sonrasında o kadar hoşuma gitti ki gayet iyi düşünülmüş bir proje olmuş kısaca. Müziklerin uyumuna bu kadar bayılmışken iki tanesini de paylaşmasam olmazdı :)

Lana Del Rey - Young and Beautiful 
Gotye - Hearts A Mess

Filmi izlediyseniz veya izlemeye karar verdiyseniz, Young and Beautiful şarkısının sözlerine dikkat edin derim :)

Dipnot: Filmi öneren ve şarkılara dikkat etmemi söyleyen ve size ulaştırmamda etkili olan sevgili abiciğime de teşekkürü bir borç bilirim.

Yorumlar

  1. ya sedaa <3 hem blog açmış olmana (yeni değil sanırım ama ben yeni gördüm) hem de çok izlemek istediğim bir filmden bahsetmene çok sevindim! tumblr'da birbirimizi gördüğümüzdeki şaşkınlığın ve sevincin aynısını yaşıyorum şu an :) tüm yazılarını okudum ve çok beğendim! izleyici butonu da istiyorum ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beniim teşekkür ederiim :) blog yeni değil ama paylaşımlar yeni haklısın, ah ah tumblr kardeşliği di mi :) dedim tumblr biraz kişisel, kendi ruh halimi filan paylaşıyorum bir de beğendiğim tavsiye etmek istediğim, yorumlar yaptığım bir blogum olsun dedim işte geldim burdayım, sizlerleyim :) Blogu aktif olarak yeni kullanmaya başladığım için özelliklerinden çok haberdar değilim tabi dediğini hemen yapmaya çalıştım tabi ki ama hata verdi en yakın zamanda halledicem :) Bu arada filmi hemen izlemeye koyul senin de yorumlarını merak ediyorum :) ��

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kraliçe'nin Notaları | Serkan Gürkan, String Inspirations Quintet

Kitap: Eylül 2018’de Neler Okudum?