Film: Gone Girl

P.S. Spoiler içermez!

İzlediğin en psikopat filmlerden biriydi diyebilirim. Fragmanını bile izlememiştim öncesinde, tamamen Ben Affleck'e kanalize olmuştum. Zaten film fragmanlarını izlemeyi sevmem, film hakkında çok fazla şeyden haberdar olmak beni rahatsız eder. Filmde önemli olan ne olacağını kestirememek ve meraklanmaktır benim için. Gone girl filmi de bu bakımdan baya etki bıraktı. İlk başta dedim ki kadınların iç dünyasını yansıtıyor film. Sonrasında ise midem bulanmaya başladı, hayır ya bu kadar da olamaz dedim ve vazgeçtim sadece psikopat bir insan üzerinden senaryolaştırılmış. Güzel kurgu, beklenmeyen son, tavsiye edebileceğim bir film.

Film sonu uyarısı: Filmdeki kadın karakterinden her bayanda bir parça bulunsa da gerçeği yansıtmadığı ümit edilmektedir.Korkmayınız. İyi seyirler.. :)

Yorumlar

  1. Merhaba,
    Blogumda kitap çekilişim var katılımınızı beklerim
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com.tr/2014/12/dolu-dolu-cekilis.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kraliçe'nin Notaları | Serkan Gürkan, String Inspirations Quintet

Kitap: Eylül 2018’de Neler Okudum?