Günlük Yatış Rutinim

Tüm makyaj, güzellik bloglarında okuyup kıskandığım "cilt bakım rutinim, saç bakım rutinim, bıdı bıdı rutinim" gibi başlıkları kendime uyarladım ve sonuç ne yazık ki şu tatil zamanı oluşturabildiğim tek rutin konum günlük yatış rutinim oldu...

Günüm 09:30 - 10:00 sularında annemin kahvaltıya kalkıcan mı? ve türevleri sorularıyla başlıyor. Genellikle ilk seslendiğinde kalkamıyorum bir iki işkence sonucu kalkıyorum. Elimi yüzümü yıkamama rağmen uyur gözlerimle gidip sofraya oturuyorum. Yemek yemeye başlayınca tabi ki  o heyecanla ayılıyorum. Sonrasında eğer annem spora gidiyorsa o kahvaltıları kaldırmak bana kalıyor. Bir sonraki işlem yatağa tekrar atlayarak, yorganı omzuma atıp gazete okumak oluyor. Ardından telefonda instagram, twitter, facebook, blogger, snapchat aslında kısaca tüm sosyal medyanın anasını ağlatıp günlük stalklarımın da ilk aşamasını da tamamlayarak yataktan kalkıp ne yazık ki yatağımı akşam tekrar buluşmak üzere topluyorum.

Saat 12:00 filan oluyor. Ondan sonra kendimi yemek programlarına veriyorum. Show'daki Nursel'in Mutfağıyla başlangıcını yapıyorum kendisi 13:00 sularında bitiyor zaten. Sonra TRT1'deki İyi Fikir adlı programda yemekleri izlemeye devam ediyorum. Bu sırada baya acıkmış olmam sorgulanmaz herhalde.. Programdaki yemekleri ağzım açık izliyorum :( Sonra kendime o yemeklere iç çeke çeke müsli alıyorum :'( Saat 14:00'da ise TV8 Ver Fırına programıyla günlük yatış rutinime devam ediyorum. O program da güzel ama hafif bozdu bir çirkefleşme olayları olur gibi oldu. Kendisinden sonraki programdan etkilenmeye mi başladı naptı (Bu Tarz Benim).

Yemek programlarımın bitmiş olmasına üzülürken, bu sefer alıyorum laptopu elime internet alemine akıyorum. Bir kız neler yapabilir, evde boş duruyorsa baya bir DIY projelerini inceliyorum. Helal olsun diyip insanları takdir etmekle kalıyorum daha çok. Kitap okuma sorunum hala biraz devam ediyor ama eski haline göre daha iyi allahtan. Biraz da kitap okuyorum, yakında bitirebilicem inşallah!

Sonra eğer spor günümse içlenerek spor salonunun yolunu tutuyorum en az 2 saatimi yiyor zaten (Müjdeli haber tam tamına 900 gram vermişim!!!!!! Ama su da kaybetmişim 8 bardak su iç dedi ben günde zar zor 2 bardak su içen insanım, ölcem sanırım. Bir de ideal kilom 55miş. O kilodayken en son orta okuldaydım sanırım :( )
Spor günü değilse tüm motivasyonumu toplayıp, eve bile aldığım pilates takım edevatını ortaya döküp youtubedan video açıp bir şeyler yapmaya çabalıyorum ama bu anca 45 dk filan oluyor.

Neyse işte öyle böyle akşam yemeği geliyo, büyük bir sevinçle karşılıyorum kendisini... Ondan sonra akşamda tv karşısında elimde telefon laylaylom boş vakit geçiriyorum. Bazen film izliyorum, sonra bakıyorum canım sıkıntıdan patlamış uyuyorum.

Evet arkadaşlar benim günlük yatış rutinim bu şekilde. Sizinde yatış günlerinizde yapmış olduğunuz aktiviteler var mı bunlar neler yazarsanız memnun olurum. Hepinize bol yatışlı günler.. (Tamam ya güzellik bloglarında çok fazla takılmış olabilirim siz bana takılmayın haha :D )

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kraliçe'nin Notaları | Serkan Gürkan, String Inspirations Quintet

Kitap: Eylül 2018’de Neler Okudum?