Kitap: Ocak 2018'de neler okudum?

Siyah Kuş - Jennifer Lauck


Kitabın konusu aslında kısa bir biyografi tadında, yazar 7 ile 10 yaşı arasında yaşadıklarını çocuk bakış açısı ve yazı dili ile bizlere aktarıyor. Kitapta belli bir kısma gelene kadar açıkçası bunların yazarın gerçek hayat hikayesi olduğunu bilmiyordum ve bunlar da pişmiş tavuğun başına gelmez ne dramdır arkadaş diye okuyordum. Sonrasında içim parçalanarak ama çok da merak ettiğim için olayları bir solukta okuyarak bitirdim kitabı.

Kitabın en ilgi çekici yanı küçük yaşta bir çocuğun büyüklerden çok daha mücadeleci ve hayatta kalma hevesinin olması bence. Ah vah etmeden, dibe saplanmadan sadece olayı kabullenip bir şekilde o hayata devam edebilmek ve ayakta durabilmek.

Kesinlikle okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum ve yazarı hayatının geri kalanını da oldukça merak ediyorum. Belki bir gün tüm hayat hikayesini de kaleme alır.
 
 
 
 

Funda - Kerime Nadir

Okumaya başladığınızda konusu gerçekten çok bilindik ve basit, çıtır çerez niyetine okunabilir. İlk yarısından sonra sonlara doğru biraz daha sürükleyici. Daha fazla bir yorumda bulunamayacağım sanırım. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kraliçe'nin Notaları | Serkan Gürkan, String Inspirations Quintet

Kitap: Eylül 2018’de Neler Okudum?