Atatürk Arboretumu


Bu yazımda size bir mekandan bahsetmek istedim. Mekanımızın adı adından da anlaşılacağı gibi Atatürk Arboretumu fakat ben hala bir yerlerde söz etmek istediğimde Atatürk Arboregtklmfk diyerek sonunu getiremiyorum :)

Yeşili, doğayı, sakinliği seven kişiler gitsin öncelikle yoksa çok fiyasko bir gezi olabilir farklı karakterlerdeki insanlar için. Mekana giriş ücretliydi sanırım ama makul bir fiyattı. Atatürk Arboretumu'nun özelliği çeşit çeşit bitkilerin, ağaçların; bunların isimlerinin ve özelliklerinin yazılmış olması.

Atatürk Arboretumu'nun varlığına internette yaptığım araştırmalar sonucunda ulaştım. Gittiğimde mayıs ayıydı sanırım. İlkbahar ve sonbahar gidilebilecek en güzel mevsimler bence :) İstediğiniz gibi dolaşabiliyorsunuz. Bir kere mis gibi bir havası var :) Ama en güzel yeri bence göletinin olduğu yer. İçinde ördekler, kazlar, kaplumbağalar mevcut. Özellikle salkım söğüt ağacının dallarının düştüğü bankta yerinizi kapıp saatlerce huzurlu vakit geçirebilirsiniz. İsterseniz kitabınızı okuyun, isterseniz müziğinizi dinleyin, ya da sessizce düşüncelerinize dalın :)

Ufak bir tavsiyeyle bitirecek olursam mümkünse yalnız gidin ve orayı özel alanınız kılın. Yoksa benim gibi gitmeyi çok isteyip ama gidip gitmemekte kararsız kaldığınız bir alana dönüşmesin :(

Heh bir de düğün mevsimi çok fotoğraf çekimi oluyor, hafta içi gitmek daha mantıklı olabilir :)

Yorumlar

  1. Harika bir yere benziyorrr ve böyle bir yeri nasıl görmedim şoktayım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda havalar tekrar soğumadan bir uğra derim, yolu biraz uzak belki o yüzden dikkatini çekmemiştir :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kraliçe'nin Notaları | Serkan Gürkan, String Inspirations Quintet

Kitap: Eylül 2018’de Neler Okudum?