Kraliçe'nin Notaları | Serkan Gürkan, String Inspirations Quintet


Dinleyin, dinletin serisinde bugün: Kraliçe'nin Notaları

Bu yağmurlu yaz gününde Sezen Aksu iyi gider diye düşünürken kendimi violinin eşsiz sesinde kaybolurken buldum.

Klasik müzikten ya da müziğin herhangi bir dalından çok anladığımı düşünmeyin ama insanın duygularını harekete geçiren her müzik güzeldir benim için, eh Serkan Gürkan ve ekibi de bunu gayet iyi başarıyor. İsmini ilk defa duyduğum için biraz kınadım kendimi açıkçası, eğer Sezen Aksu'nun şarkıları olmasaydı hayatta Türk bir müzisyen olduğunu düşünmezdim.

Konseri var mı diye aradım ama bulamadım, aslında kendisiyle ilgili çok fazla paylaşım da yok ve bu beni üzüyor. Bir yerde sahne aldığını gören olursa bana söylesin ne olur. (Viyana'da yaşıyormuş.) :(

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap: Eylül 2018’de Neler Okudum?