Instagram Bağımlılığım | My Instagram Addiction

Herkese merhaba,

2 yıl önce Facebook ve Twitter hesaplarımı kapatmıştım. Bunun sebebi kendilerini çokça pazarlayan arkadaşların paylaşımlarından bıkmamdı.

Dün ise Instagram hesabımı dondurdum. Fark ettiyseniz aslında tamamen silmedim, cesaret edemedim. Son zamanlarda ilk boş kaldığım anda ya da sıkıldığım anlarda yaptığım tek şey Instagram'a girmekti. Bu arkadaş ortamında dışarıdayken de böyleydi, işten eve dönüp ailemle otururken de.

En sonda evdekilere ve çevremdekilere insanların ne kadar çok gezdiğinden, ne hayatlar yaşadıklarından yakınır oldum. Instagram gerçek hayatı yansıtmıyor, bunu hepimiz biliyoruz ancak yine de bu durum bende mutsuzluk yaratmaya başlamıştı.

Dün gece yatmadan önce Başak Kablan'ın YouTube hesabındaki "Özgüven Geliştirmenin 20 Yolu" videosunu izledim. Benim üzerimdeki etkisi "kendi hayatıma odaklanmalıyım" oldu. Neden zamanımı başkalarının hayatını izleyerek geçiriyorum ki dedim ve Instagram hesabımı dondurdum. Dondurdum çünkü bakmayı azaltacak bir iradede olduğumu düşünmüyorum şu anda. Belki bir müddet buna alıştıktan sonra hesabımı aktif hale getiririm.

Çok basit bir şey gibi gözükse de resmen bu da bir bağımlılık ve hayatımızı etkiliyor. Aman dikkat!

_______________________________________________________________________________

Hello Everyone,
 
I closed my Facebook and Twitter accounts, 2 years ago. The reason of this, some of my friends always were shared their marketing things and I disgusted.
 
I temporarily deactivated my Instagram account yesterday. If you realize, I didn't delete because I wasn't brave. When I have free time or when I'm bored, I was surfing on Instegram lastly days. It was like this when I was out in friendship, while I was home and back home with my family.

At the end, I start to complained to my friends and family about how people were traveling and how they good lived . Instagram doesn't reflect real life, we all know it, but this situation has begun to cause unhappiness.

Before I went to bed last night, I watched "The 20 Ways Of Developing Self-confidence" on Başak Kablan's YouTube account. The effect on me was "I should focus on my own life". I said why I spend my time watching someone else's life and I deactivated my Instagram account. Because I don't think I could use Instagram limited. Maybe after a while I will get my account activated.

It seems to be a very simple thing, but this is an addiction and also affects our life. We must be careful!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kraliçe'nin Notaları | Serkan Gürkan, String Inspirations Quintet

Kitap: Eylül 2018’de Neler Okudum?