Kitap: Ekim 2018’de Neler Okudum?
Hamlet / William Shakespeare Talihsiz Hamlet'cim... Bir klasiği daha okumak amacıyla almıştım tabi ki. Beğendim mi evet muhteşem miydi wooow muydu yoo değildi ama güzeldi işte kaymak gibi aktı gitti. :) Kelimelerle özetleyecek olursak; baba sevgisi ve öç alma duygusu Peki bu kitap benim için neden önemli? 2018 yılında kendime belirlediğim kitap okuma sayısını bu kitapla tamamlamış oldum. Evet alkışları duyar gibiyim, konfeti mi o? Atla deve değil sadece 15 kitap hedeflemiştim ama hedef hedeftir arkadaşlar ütopya yaratmanın bir manası da yok hani. :)
Çoook ama çok beğendiğim bir albüm
YanıtlaSilDefalarca dinledim hatta telefonumun zil sesi olarak atadım.bıkmadım bıkmamda. Hafif buruk bir huzur veriyor bana
Evet Mehtap ablacım bende bıkmadan dinliyorum :) Değişik bir his bırakıyor insanda :)
Sil